تیری در چشم صهیونیستها
 
حسين حيدري نيا
اجتماعی.هنری.مذهبی.سیاسی.فرهنگی
 
 

پایگاه اینترنتی «دبکا فایل»، وابسته به محافل اطلاعاتی رژیم اسرائیل‌ در گزارشی خبری با توجه به دروغ پردازی های اخیر صهیونیست ها می نویسد که هدف این اخبار جدید اسرائیلی ها ضربه زدن به ژنرال قاسم سلیمانی بوده است.

به گزارش افکارنیوز؛ این پایگاه خبری متعلق به رژیم صهیونیستی نوشت؛ ژنرال قاسم سلیمانی مدت های زیادی است که موضوع مورد بحث مدیران نظامی صهیونیست ها و آژانس های اطلاعاتی آنهاست. طبق برخی از تحلیل ها، در کوتاه مدت، زمان حاج قاسم سلیمانی از پیدا کردن نقاط ضعف و پوشش دادن آنها پر شده است. طبق برآورد برخی از کارشناسان صهیونیست ها بنابراین حاج قاسم سلیمانی زمانی برای انتقام گرفتن از اسرائیلی ها ندارد.

این درحالیست که منابع اطلاعاتی امنیتی دبکافایل (که خود وابسته به اسرائیل است) نظری متفاوت دارند. به عقیده تحلیلگران اسرائیلی، ژنرال قاسم سلیمانی به یک برنامه ریز دقیق و محتاط در عملیات های مخفیانه مشهور است. او در عرض چند روز از حمله هوایی اسرائیل به مرز سوریه و لبنان، کلید انتقام آن حمله را با فرود موشک ها و بمباران حصار مرزی اسرائیل زد.

بنابراین انتظار می رفت توقیف کشتی های ایرانی یک نوع بازپرداخت برای ژنرال ایرانی باشد.

اسرائیل در اواخر هفته گذشته مدعی شد نظامیان این رژیم کشتی حامل اسلحه را در دریای سرخ کشف و توقیف کرده اند که از مبداء ایران به سمت غزه در حرکت بود اما مقامات تهران به شدت این موضوع را تکذیب می کنند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر توقیف این کشتی را به هنگام سخنرانی در شهر لس آنجلس آمریکا اعلام کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به هنگام بازدید از موزه تسامح در لس آنجلس آمریکا خبر توقیف یک کشتی حامل سلاح از مبداء ایران به مقصد غزه را اعلام کرد و توضیح داد: این کشتی چند روز بعد به بندر ایلات اسرائیل منتقل خواهد شد و پس از آن همه جهان از نوع این سلاح آگاه خواهند شد و چهره واقعی ایران آشکار می شود و خواهیم دانست چه کسی دروغگو است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 380
بازدید کل : 88815
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->